Glamour

        Tid: 17:50:19 Datum: 2008-05-13
Go´kväll allihopa

Ligger i soffan nu med datorn i knäet och tittar på Glamour. Tycker verkligen att det är en segkörare den serien. Brooke har ju avverkat nästan varenda kille som är med i den serien. Nu är hon ju tillsammans med Ridge igen och ska gifta sig med honom. Kan hon aldrig bestämma sig eller vad är det med henne?

Hur kommer man upp ur en trist period? För tillfället är jag inne i en sådan period att ingenting känns kul och allting känns bara jobbigt. Jag är missnöjd med allt och då menar jag verkligen allt. :( Det känns inte alls bra och det gör mig på dåligt humör.
Har så fruktansvärt ont i benen också. :(
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0