Försöker och försöker

        Tid: 17:51:33 Datum: 2008-05-25
Hej allihopa


Känns som om jag tillbringat större delen framför datorn istället för ute i det fina vädret. *skäms* Men jag har fått Photoshop cs3 och då fastnar man lätt. :) Jag kan ingenting om Photoshop och det kan jag inte ännu trots att jag som sagt var suttit här flera tim. Jag försöker och försöker, men jag får ingenting till att fungera. Jag blir så ledsen och känner mig så otroligt dum och korkad. Men,men.... man lär sig väl inte allt på en dag. Det sägs ju att Rom inte byggdes på en dag.... eller vad det nu är man säger.
Någon som känner för att dela med sig av tips och kunskaper när det gäller programet får gärna skriva en och annan kommentar. Jag tar tacksamt emot allt ni kan. :-)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0