Ensam hemma

        Tid: 12:25:23 Datum: 2008-05-31
Jag sitter ensam hemma i soffan och tittar på Janice Dickinson Show (som precis slutade) och funderar över vad jag ska hitta på. Mår inte så bra idag ju och jag sov en timme innan i hopp om att må lite bättre... vilket tydligen bara var önsketänkande. B. har åkt till Hässlehom med en vän för och kolla något med bilar. Han ville först inte åka, men då jag inte mår bra så kändes det skönt och få honom hemifrån ett tag. :-P

Sitter och tänker på att jag skulle vara på väg till Ölands Djurpark just nu. Blir ledsen när jag tänker på att jag inte är med, utan sitter hemma och mår skit.





Vi skulle bo i en sådan här stuga som ovan. Man kan sitta på balkongen och titta på savannen och djuren som bor där. Hur mysigt är inte det då? Vem vill inte uppleva något sådant?
Jag hoppas ialla fall att mina föräldrar får det riktigt bra. :-)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: marylone

ja det är tråkigt att du är dålig. vi hade det skönt och mysigt.du får följa med en annan gång

2008-06-02 @ 08:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0