Dekor till din laptop

        Tid: 09:54:31 Datum: 2008-05-10
Måste faktiskt bara tipsa om detta (jag får inte betalt) jag hittade inne på Bluebox.se
Visst är det rätt trist med ett svart, vitt o.s.v. lock på din laptop?? Jag har ett svart och jag tycker det är sjukt tråkigt då jag använder min laptop dagligen. När jag var inne på Bluebox igår så hittade jag s k laptopdekorer, där finns även till t ex Ipod. Ialla fall.... Jag fastande för en dekor som jag lätt skulle vilja ha på min dator:

Bild: Bluebox.se

Hur cool är inte denna då? :)
Där finns olika mått på dekoren, så är du intresserad så får du mäta din dator och sedan se om där är någon som passar. Jag funderar faktiskt ärligt på att beställa denna. Vore ju coolt att ha det som dekor på locket, istället för svart.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0