Börjar dagen med lite Pink

        Tid: 09:35:31 Datum: 2008-05-10
Godmorgon allihopa


Det är inte ofta som jag skriver mitt första blogginlägg så här sent en lördag... men jag har faktiskt sovit länge idag. :) Det kanske är bra att jag har flyttat in min dator i datarummet, för då sätter jag mig inte vid den direkt på morgonen när jag varit ute med Fatika, utan jag går faktiskt och lägger mig igen.

Ja, som det står i rubriken så inleder jag denna dag med lite bilder på Pink. Jag måste erkänna att Pink är en av mina absoluta favoritartister. Jag tycker om henne musik, hennes stil (för det mesta) och hennes attityd. Hon låter ingen sätta sig på henne, hon tar inte skit ifrån någon. Förra året (tror jag det var) så var jag i Stockholm och tittade när hon spelade på Hovet och sedan var jag även i Göteborg och tittade när hon spelade på Trädgården. Vann biljetter till bägge spelningarna.
Bilderna nedan är från en shoppingtur på Malibu Country Mart. Hon har precis blonderat håret och bytt frisyr. Vet inte om detta är någon favorit hos mig, då jag tyckte att hon såg bra ut i sin tuppakam.. och jag tycker kanske att håret är en aningen för blondt. Däremot älskar jag hennes super snygga skor hon har på sig på bilderna. Riktigt snygga.



Bilder: Tagna från Posh24
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0