Audrina Patridge - rockare

        Tid: 18:54:20 Datum: 2008-05-06
Audrina Patridge är en av personerna som är med i serien The Hills och hon är lite av en favorit hos mig också. Jag tycker om hennes stil då det är mer åt det rockigare hållet. Hon är ett fan av Joel och Benji Maddens klädesmärke som heter DCMA Collective och syntes handla tillsammans med pojkvännen Justin Bobby.(han heter inte så, men Audrinas vänner i The Hills har döpt honom till det)

Jag var inne på MTV:s hemsida innan och såg att det nya avsnittet av The Hills kommit ut och självklart tittar jag på det med en gång. Måste säga att jag tycker lite synd om Audrina och att LO och Lauren beter sig dåligt mot henne. Det verkar som om de försöker frysa henne ute, speciellt LO. (hittar inga bilder på LO)
Det ska bli spännande att se nästa avsnitt för och se hur allting utvecklas. Jag är helt besatt av The Hills. :)





Bild: Audrina Patridge från serien The Hills
Bilderna är tagna från Posh24
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej! : ) Ja! Jag också! Addade din från min andra msn, men du står som offline! Adda kontakta[email protected] : )

2008-05-06 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0