Äntligen sista dagen

        Tid: 06:57:58 Datum: 2008-05-23
Go´morgon allihopa


Nu är det äntligen fredag och sista jobbedagen för denna veckan. Jag tycker att denna veckan verkligen har segat sig fram och jag tycker att den har varit så väldigt lång. :-(  Men nu är det som sagt var äntligen fredag och imorgon är man ledig. Jobbar mellan 7.45-16.15 idag och det är inte alls kul kan jag påpeka. Ännu mindre kul är det att när jag gick och lade mig igår mådde jag fruktansvärt illa och hade ont i magen och när jag vaknde imorse mådde jag ungefär på samma sätt... alltså skit. *suckar* Får se hur det går på jobb idag......

Måste gå och göra mig klar nu för jobb också......
Puss & kram

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0