1 mån. utan skräpmat

        Tid: 10:07:11 Datum: 2008-05-01
Godmorgon på er allihopa

I slutet av mars sade jag att jag inte skulle äta någon skräpmat under hela april och idag är det ju 1:e maj så jag tänkte att jag skulle berätta hur det har gått.
Jag klarade mitt mål, har inte ätit någon skräpmat under hela april och jag är stolt över mig själv. :) Tycker att jag varit duktig fastän sambon och hans vänner suttit och ätit pizza och kebab framför mig och jag har suttit där med min sallad eller liknande. Nu är dock april förbi och hur blir det nu då? Ska jag vräka i mig sådan mat nu? Nej, absolut inte. En gång i månaden kan man mysa till det med sådan mat, men inte varje helg.

1 gång/månaden framöver.

Det betyder att vi kommer till att få göra matlista igen och det är ju kanske mindre roligt. Men det är inte heller roligt att gå upp allt det jag lyckats gå ner för att man är för lat för att laga ordentlig middag. Dessutom har jag en plan när det gäller lagandet av middagar. :-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0