Uttråkad

        Tid: 12:03:54 Datum: 2008-03-24
Är så fruktansvärt utttråkad nu. Innan hade jag inga problem med och slappa en hel dag och bara vara hemma... men nu klättrar jag på väggarna. Jag får panik av och bara sitta hemma en hel dag och inte åka någonstans och inte göra någonting. Det enda jag gör sådana dagar är att äta, äta och åter äta. *suckar*
Men jag mår inte heller tillräckligt bra för att åka någonstans, så egentligen vill jag bara vara hemma.. Att allt ska vara så jobbigt. :(

Vad gör ni en dag som denna? Har ni några tips och råd till vad man kan hitta på?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Viika

Söt header du har :)

2008-03-24 @ 12:13:26
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0