Ta det lungt

        Tid: 18:50:02 Datum: 2008-03-03
Nu har man kommit hem, ätit middag som B lagat och varit inne i affären och handlat nässpray. Är ju som jag skrevet innan, täppt i näsan och jag misstänker att det är bihålsinflammation. *suckar* Men,men.... livet går ju vidare för det.
Fick stanna kvar på jobb 45 min längre ikväll, men det gör inte så mycket eftersom jag slutar 45 min tidigare en annan dag i veckan istället och jag funderar på om jag ska försöka göra det på torsdag. Istället för och sluta 16 så slutar jag 15.15 istället. Då kan jag komma iväg och träna tidigare och kommer då också hem tidigare. :P

Nu ska jag in i duschen så det inte blir lika sent som igår. Kommer snart tillbaka igen med fler inlägg för jag har en sida med ideér som jag vill skriva om i min blogg.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0