Svårt och lära sig...

        Tid: 20:27:54 Datum: 2008-03-26
.... själv.


Har suttit nu ett tag och försökt lära mig själv hur man länkar på ett snyggt sätt, dvs så att man slipper skriva ut hela adressen i inlägget, men jag har fortfarande inte lärt mig hur man gör. *suckar*
Börjar bli väldigt frustrerad på det. Känns som om jag är helt dum i huvudet som inte kan klura ut det på egen hand. Jag får väl se om jag kan hitta någon som gör bloggdesign som kanske kan vara snäll och hjälpa mig. Försöker också komma underfund med hur man lägger in en bild, om man bara har en kod, ifrån ett företag i inlägget man skriver - men det lär jag mig inte heller.

Snälla!! Finns där ingen som kan hjälpa mig? Ni är verkligen guld värda om ni kan det.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0