Sova brevid ett sågverk

        Tid: 23:40:59 Datum: 2008-03-07
Jag försöker vara en snäll och omtänksam flickvän, men det går inte alltid och speciellt inte när det kommer till sambons hemska snarkande. Jag sitter för tillfället i sängen med datorn och skriver detta inlägget. Brevid mig skulle man kunna tro att jag har ett mindre (större) sågverk, men det är det ju inte utan det är "bara" sambon som har somnat. Jag förstår inte varför han snarkar så. *suckar* Det har till och med gått så långt att jag "kastat ut" honom ifrån vårt sovrum och bett honom sova på bäddsoffan i datarummet. Det är kanske taskigt, men jag vill också kunna sova om nätterna. Men idag kände jag för och vara lite snäll, så jag frågade om han ville sova inne hos mig i sovrummet och självklart ville han det. :) Men nu sitter jag dock här framför datorn och ångrar min fråga. *grrrrrrr*

Ikväll har vi varit hos P och kollat film. Vi tittade på en skräckfilm och jag måste säga att de skräckfilmer som görs idag mest bara är skit. Trots det kan jag knappt titta på sådana filmer för jag är så otroligt lättpåverkad och dessutom är jag väldigt mörkrädd. *suckar* Filmen ikväll hette väl 30 Days of nights och handlade om några konstiga varelser som inte kunde vistas i solen och på den platsen som dem var på så skulle solen inte visa sig på 30 dagar. Ja... jag vet inte.... Filmen var väldigt dålig ialla fall, tyckte jag.

image95


Nu är det dags för sängen, för det är en tidig morgon imorgon med tvättid och en massa annat.
Godnatt
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0