Snygga skor

        Tid: 10:58:01 Datum: 2008-03-01
Jag ska på fest i maj och vill då ha ett par riktigt snygga skor med klack på. Okej, inga problem.... FEL!
Skor har jag kanske hittat, för det är det minsta problemet. Det stora problemet är hur jag ska lära mig att gå i dem utan att det ser ut som om jag är stupfull eller har gjort på mig.
Jag har väldigt svårt (har jag fått för mig) att gå i skor med högre klack på. Jag tycker att det är väldigt snyggt, men går inte i det själv då jag tycker att jag inte kan gå i sådana. Jag har hittat tre par (än så länge) som jag har fastnat för:


Lack pumps från Have2have med en klack på ca 9,5 cm.


Skor från Donna Girl med en klack på ca 9 cm.

Kan man lära sig att gå i en sådan klack tills den 17:e maj? Hur lyckas man med det? Jag har ingen möjlighet att gå i dem hela dagarna och det vill jag inte heller för jag vill ju ha dem snygga till festen. Vilka tycker ni är snyggast?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag gillar alla tre men om du vill ha dem i ordning så är det den med 9cm klack först sedan den med 10,5cm och sist 9cm. Du behöver inte gå med dem hela dagen utan bara en liten stund varje dag tills fötterna och du kommer överrens tar inte så lång tid utan att du utan problem kan gå i sådana den 17:e maj. Lycka till

2008-03-01 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0