Snart dags för ett besök hos....

        Tid: 06:46:19 Datum: 2008-03-26
..... veterinären.

Skrev om min hund Fatika igår och hur hon hade ett hål ovanpå vänster baktass. Idag - om ca 2 tim - ska jag köra in med henne till Helsingborgs Djursjukhus för och få tittat på det och förhoppningsvis också vidgjort.
Usch, det är inte alls kul och behöva åka in med henne för man vet att summan kommer till att stiga för det är ju absolut inte billigt och få sin hund behandlad av en veterinär och definitivt inte på ett djursjukhus heller. Men vad gör man inte för sin älskling. :) Vill ju inte att det ska bli infekterat och äckligt, så det är lika bra att åka in med henne och få det vidgjort.

Efter att vi varit hos veterinären blir det till att köra hem och släppa av Fatika och sedan upp till jobb. Blir ju bara en halv dag idag då eftesom jag ska iväg med Fatika. Men sådant får man räkna med då man har hund. Det är ju ungefär samma sak som om man har barn och måste åka iväg med dem.
Jobb är inte allt här i livet även om det är en väldig massa.

image168
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, allt bra idag?

2008-03-26 @ 07:15:28
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Petra

MARIA: Godmorgon på dig också. :) Det är väl både bra och dåligt för som du läste i inlägget ska jag iväg med min hund till veterinären och det känns ju aldrig bra. Hur är det själv då?

2008-03-26 @ 07:37:12
URL: http://linnea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0