Sjuk - IGEN

        Tid: 18:50:12 Datum: 2008-03-04
*suckar*
Jag blir så trött på detta. Det var inte länge sedan jag var väldigt sjuk, men nu är det tydligen dags igen. Dock är det inte lika sjukt som förra gången. Nu är jag "bara" förkyld, men det har tyvärr satt sig på mina bihålor så jag mår skit. Jag tycker inte alls om och vara sjuk, vem gör det egentligen? Det är så tråkigt och ligga hemma bara och jag vill jobba. Jag jobbade igår och idag, men om jag ska jobba imorgon vet jag faktiskt inte....  Jag får se hur jag mår imorgonbitti. Kanske hemma imorgon och kanske på torsdag och så jobbar jag på fredag.
Vi får se helt enkelt.

// Trött och sjuk (tyck synd om mig) :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0