Ringa fabror.....

        Tid: 07:58:03 Datum: 2008-03-20
.... doktorn igen.

Ja, nu tänker jag ringa doktorn igen och få en ny tid. (ja, mamma.. jag ringer idag)
Har fått hosta nu också, samtidigt som jag hostar upp väldigt äckligt slem. *blä* Nästan varje gång jag hostar så river det i halsen och det gör ont i bröstet. Måste få kollat vad det är innan långledigheten nu över påsk. Är det något man kan få medicin för så är det lika bra och få det nu innan ledigheten så kan man vila hela ledigheten istället för att man ska behöva vara hemma ifrån jobb ev. nästa vecka. Då är det bättre och vara hemma ett x antal timmar idag istället och vara på jobb hela nästa vecka och nästa o.s.v. 
Eller jag resonerar helt fel??

Nej, nu ska jag bege mig till jobb och samtidigt ringa till Vårdcentralen för en tid.
Hörs ikväll igen när det är dags för uppdatering.

Glad påsk!! Det är ju skätorsdag idag. :)
image147
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Glad Påsk

2008-03-20 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0