På väg att....

        Tid: 07:08:15 Datum: 2008-03-21
..... dö.

Ja, så känns det faktiskt. *suckar*
Förkyld, ont i halsen av hostan, hosta, illamående, magont o.s.v. Det känns inte alls kul och inspirerande. Jag är på dåligt humör och.... ja...... Jag vet inte ens vad jag ska skriva förutom en massa gnällande om att jag inte mår bra.

B ska till Elmia idag och det är faktiskt rätt skönt, för då får jag vara själv. Är inte direkt så sällskaplig av mig när jag är sjuk. Jag ska förvisso försöka klä på mig nu snart så jag kan bege mig till mamma och pappa, för och köra och handla tillsammans med pappa inför imorgon då vi ska försöka fira lite påsk hemma hos dem.

Jag återkommer under dagen.

image143
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0