Nyduschad & ren igen

        Tid: 14:57:13 Datum: 2008-03-06
Har precis varit inne i duschen. Trodde man skulle må bättre när man kom ut, men det enda som hände var att man kom ut renare. Det är förvisso positivt, men jag hade hoppats på att må lite bättre.
Smörjde in mig i Barnängens hudlotion också och visst känns det lite fräschare. Usch... som jag gnäller idag. Är verkligen inte på humör idag. Mår inte alls bra... vare sig fysiskt eller psykiskt idag. :( Det känns som om hela världen är emot mig och att hela livet är skit, jobbigt.

Men........ jag får försöka komma på något och göra så jag tänker på annat. *suckar*
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0