Livet rakt ner....

        Tid: 13:15:28 Datum: 2008-03-27
.... i det svart hålet.

Jag som trodde att saker och ting började ljusna för oss.
hahahah
B har fått fast tjänst nu så det är ju toppen och jag är verkligen glad för hans skull.
Däremot är jag ledsen över att ha fått veta idag att jag måste söka det där grviditetsvikariatet som kommer på vår avd. nu snart är ett vikariat som jag måste söka som vem som helst. Dvs. att det vikariat jag har nu inte blir förlängt, utan att jag har sökt tjänsten. *suckar*

Känns också som om det är en dålig stämning på jobbet idag. Känns som om de går och är sura för något eller så har alla bara en dålig dag idag. Jag vet inte..... Jag slutar om ca 2 tim och 45 min så det är ju ingen fara och försöka stå ut den tiden också. Får väl bege mig iväg och tröstshoppa en klänning eller något när man slutat jobbet. B kommer ju hem senare idag ändå.

Nej, nu måste jag snart bege mig tillbaka till jobb. (är hemma på middag nu)
Vi höres strax efter 16 igen då jag kommer hem igen. :)

Kramis

P.S Kul att där är några som börjat kommentera i min blogg - som t ex Junitjejen och Jeanette (förlåt om jag stavar det fel i skrivandets stundm, men jag är stressad) D.s
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0