Hemska dag

        Tid: 06:53:41 Datum: 2008-03-05
Vaknade för en timme sedan ca och mådde fortfarande dåligt. Huvudet väldigt tungt, näsan täppt så man fick knappt luft, ögonen trötta och svider samt att man är yr. Kom fram till att jag gjorde bäst i och stanna hemma idag och försöka kurera mig i antingen soffan eller sängen. Har tagit bort tv:n ifrån sovrummet nu så antagligen kommer jag att tillbringa större dagen i soffan där både datorn (bärbar) och tv:n finns. (har två st)

Förutom att man är sjuk och ska vara hemma, så är det helt vitt ute och minusgrader ute. :( Varför kom detta hemska vinterväder nu? Det har inte snöat innan och inte heller varit speciellt kallt, men nu i mars så ska det komma. *suckar* Varför? Det kunde lika bra ha hållt sig borta om det ändå inte kunde ha kommit tidigare. Men..... det är klart att det är fint.... men jag vill inte alls ha snö och kallt.

Känner att jag är kinkig och negativ till allt idag. Jag vill inte vara sjuk och vara hemma, för det är så fruktansvärt tråkigt. Jag vill inte heller ha snö och minusgrader. Blä!!!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon, hoppas du får en bra onsdag! :)Upp med humöret!

2008-03-05 @ 06:55:48
URL: http://aidilutt.blogg.se
Postat av: Petra

IDA: Tack för din positiva kommentar. :) Blir glad när man läser en så positiv kommentar. Hoppas du också får en bra onsdag. :)

2008-03-05 @ 07:20:40
URL: http://linnea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0