Hemma igen :)

        Tid: 15:14:08 Datum: 2008-03-16
Nu är jag hemma igen efter att ha varit på Väla ensam idag. Jag trodde det skulle vara tråkigt att gå där själv, men det var faktiskt väldigt skönt. :) Det var skönt och få ta den tid man ville utan att någon stod sidan om och stampa med foten eller någon som blängde på en för de tycker att jag borde spara pengarna istället o.s.v.
Nej, det var faktiskt väldigt skönt och vara själv och få spendera 1500:- utan några som helst klagomål. :)

Sitter nu och tar kort på det jag shoppat, så bilder kommer nog i nästa inlägg. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg
Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:34:31
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0