Har ni sett min....

        Tid: 20:40:12 Datum: 2008-03-25
..... stackars hund?


Fatika (hunden) började slicka på sin ena baktass igårkväll och har hållt på med det tills jag nu ikväll tittade efter vad det var som störde henne. Till min fasa upptäckte jag bokstavligt talat ett hål in i hennes tass på ovansidan. Äckligt!!!! Antagligen är det en varböld som det gått hål på och som nu är väldigt äckligt. Ringde djursjukhuset i Helsingborg och de sade att jag skulle komma in imorgonbitti med henne.
Så vad jag gjort nu ikväll är och lagt om hennes ben.



Visst är det synd om henne? :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

ja det är synd om henne men det var ett fint bandage du gjort

2008-03-26 @ 06:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0