Här kommer farbror doktorn

        Tid: 14:25:07 Datum: 2008-03-14
Om ca 40 min ska jag vara hos doktorn i Svalöv och få kollat min förkylning som varit med mig som ett ständigt släptåg nu ett bra tag. Börjar bli väldigt frustrerad över den nu, så nu var det dags att åka och kolla upp den. Vill ju träna och röra på mig.. men alla säger att det inte är något bra när man är dålig och fökyld. *suckar* Snart struntar jag dock i de förmaningarna, för jag får kramp av och bara sitta stilla.
Jag vill styrketräna och simma flera gånger i veckan ju. Självförtroendet var på väg upp när jag tränade och jag kände att jag gjorde något åt min övervikt. Nu är självförtroendet snart långt ner på botten igen och jag hatar det, jag hatar mig själv. Vill inte känna så, därför fick det bli en kontakt med farbror doktorn idag.

Jag återkommer efter besöket hos honom/henne.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0