Foto från dagens....

        Tid: 16:17:33 Datum: 2008-03-16
.... shoppingtur på Väla.

   




 

1) Ögonbrynstrimmer från Depend, DKNY - Be delicious (den gröna), 2 st nagellack från Depend & Nivea Lip Care.
Allt inhandlat på Kicks
2) Stor, lila ring samt att jag köpte en likadan i rosa.
Inhandlat på Glitter
(vet dock ej om jag tycker om ringarna nu när jag kommit hem - kanske ha en tävling om/med dem?)
3) Öronhänge- ett par ringar & ett par hjärtan.
Inhandlat på Glitter
4) Gråmelang klänning/tunika från BikBok.
5) Ett par khakigröna byxor, en svart top och en gul sjal.
Inhandlat på HM
6) Den gula sjalen från HM.

Köpte även ett par svarta byxor på HM, men de har jag på mig just nu så det får bli en bild senare.
Jag är rätt så nöjd med min shopping idag. :)
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0