Fixade naglar & kvällens....

        Tid: 21:39:21 Datum: 2008-03-16
.... sista inlägg.

Nu har jag fixat naglar, så nu är de korta och bra igen. :)
Blir tyvärr ingen bild, för jag kommer inte överens med B:s kamera och jag är trött.

Imorgon är det dags för jobb igen, men det är ju bara en 4-dagars vecka för man är ju ledig på fredag. :) Skönt. :)
Imorgon jobbar jag mellan 09.00-17.00.... för sådan tur har jag väl inte så att alla barnen ska hem tidigare än vanligt. Men,men.... strunt samma.

Nej, nu ska jag göra mig klar för sängen. Hade tänkt att jag skulle försöka ligga nerbäddad i sängen innan 22.00, så det är dags och sätta lite fart med andra ord.

Sov gott!

image136
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0