Dags för sängen

        Tid: 21:01:43 Datum: 2008-03-03
Huvudet dunkar, näsan ömmar och är täppt, ögonen är trötta o.s.v.
Nu är det dags för sängen. Ska upp tidigt imorgon, för jag börjar 06.00 imorgon. Blä.

Ska till veterinären imorgon med Fatika så hon kan få sin en aningen försenade vaccination. Ska även inom Frisyrmakarna och klippa mig. Jag behöver verkligen klippa mig och jag vill också få tips och råd om hårfärg för jag är verkligen trött på den jag har nu. Har mixtrat så många gånger med färg så nu känner jag att jag vill ha hjälp av någon som verkligen har kunskap om det.

Nej, nu är det verkligen dags för sängen.


image66

Trötter
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0