Dags för en ny...

        Tid: 10:40:52 Datum: 2008-03-23
.... mobiltelefon?

Nu har jag snart haft min mobil 1-1,2 år och då brukar det bli dags för mig att byta mobil. Jag har en mani på mobiler och har aldrig en någon längre tid. Jag tycker helt enkelt att det är kul med nya mobiler och nya funktioner. Innan hade jag alltid Nokia, men nu har jag gått över till Sony Ericsson och tycker verkligen om de telefonerna. Har för tillfället en S500i, men vill nu prova på en annan och då har intresset fallit på en Sony Ericsson W910i. (får inte fram någon bild)

Telefonen blev utsedd till Bästa mobiltelefon vid GSM Associations trettonde Global Mobile Awards 2008. Detta måste ju betyda att det är en rätt så bra mobil och det är ju det jag är ute efter. :P
Vem är inte det när de letar ny mobil?

Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0