Dagens shoppingäventyr

        Tid: 17:20:39 Datum: 2008-03-08
Idag gick jag och B upp tidigt för vi skulle tvätta på förmiddagen.
När vi tvättat klart så tyckte B att vi skulle köra till Väla för han skulle se om han kunde hitta ett par nya byxor till imorgon då vi ska på 90års kalas. :) Sagt och gjort, vi körde till Väla och jag hade sagt igår att jag inte skulle handla mer förrän löningen kom. Jag kunde inte hålla det.... :(
B hittade byxor och även jag fick handlat lite smått.

   


Det blev hårinpackning och spray så man kan få fint hår samt fixa nya frisyren. :P Det blev även en ny plånbok, ett par nya skor och en ny bh. Är rätt nöjd med dagens köp och speciellt plånboken. Har länge velat ha en ny plånbok men aldrig hittat något som passa, förräns idag.

Nej, nu får jag väl återgå till middagen jag håller på och laga. Ska ha vänner på middag här ikväll, vi ska kolla andra chansen idag. Vilka hoppas ni på ska gå vidare idag? Jag vet inte vilka jag tycker.. jag har ingen aning om vilka som ska vara med idag faktiskt. :P
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0