Dagens shopping

        Tid: 17:03:30 Datum: 2008-03-02

Jag och B har spenderat dagen på Familia köpcentrum, men där blev det inte shoppat något. Jag passade på och titta efter skor, men där fanns inga sådana som jag var ute efter så därför blev det inte köpt några. När vi inte hittade något på Familia, bestämde vi oss för och köra till Väla istället för B skulle ha en kabel som passade mellan hans dator och förstärkaren (eller vad det var) i storarummet så vi kunde lyssna på musiken på datorn via stereon. Krångligt. Efter inköpet av denna kabel, blev det en runda in på Gina Tricot men jag köpte inget. Hittade dock en kofta som jag ville ha, men fick tänka först. Gick och fikade på en ost- och skinkbulle samt en smoothie på persika/hallon. Sedan var det dags och köra, men innan vi körde gick jag in på Gina igen och med hem fick en kofta och ett linne följa med:




Beige Kofta


Lila brottarlinne



Efter Väla körde vi till Påarp för och att B skulle hämta pengar hos en bekant. De har precis flyttat till hus och vi fick kolla hur det såg ut. Det var ett fint hus och jag tror att det kommer till att bli väldigt fint när de är klara och har kommit iordning. Jag hoppas att de kommer till att trivas där och i Påarp. De bodde här i Kågeröd innan.
Nu är vi dock hemma och B håller på och möblera om i "allrummet" (vi har allt i det rummet) för vi kan aldrig komma iordning där inne och ännu mindre komma överens om hur det ska vara där. *suckar*

Nej, det är väl säkrast jag gör något nu innan han blir ännu surare och börjar skälla eller muttra något.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0