Blev drömmen en verklighet....

        Tid: 21:05:57 Datum: 2008-03-25
..... eller blev den krossad?

Ja, det svaret har jag tyvärr inte än. Vi fick inget 100%-igt svar idag. Förhoppningsvis kommer det i slutet av denna veckan, ev. i början på nästa vecka. Så om drömmen är en verklighet eller bara en dröm, det vet vi inte än. :(
Självklart kommer jag att skriva vad som händer så fort jag vet något.....

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är så trött och mår inte alls bra idag..... Var länge sedan jag mådde bra, men den tiden kommer väl tillbaka igen.

Godnatt
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

S; hehe, okej ja jag såg det :) kul ! :D

2008-03-26 @ 01:42:49
URL: http://kidabouche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0