Besök hos frisören idag

        Tid: 17:07:36 Datum: 2008-03-07
Idag tänkte jag att det fick vara nog, jag tröttna så fruktansvärt på mitt hår för det såg ut som en risig dammvippa. Usch. Nej, så jag körde in till Hbg och satte mig i stolen hos Frisyrmakarna och sa till dem och klippa rufset. Ja, självklart sa jag som jag ville ha det och jag är verkligen supernöjd.


Så här såg jag ut i morse.


Så här ser jag ut ikväll, efter besöket hos frisören i förmiddags.

Jag ser det på mina kort att jag ler aldrig. Jag är inte alls en sådan sur person som jag ser ut att vara på korten. Jag har bara svårt för och le på kort, för jag tycker att jag ser så dum ut.... men det gör jag å andra sidan när jag ser så sur ut också.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0