Att känna sig...

        Tid: 17:18:48 Datum: 2008-03-27
..... minst värd eller betydelsefull.

Idag har jag gått runt med en känsla av att jag inte är värd mycket och att jag inte betyder så mycket. Har gått runt med en känsla av att jag är ful, fet och äcklig. Mitt självförtroende har bara sjunkit i botten den senaste månaden och det känns som om det bara blir sämre och sämre för varje dag som går.
Jag fick ju värsta förkylningen precis efter att jag börjat på förskolan och har inte kunnat träna som jag velat sedan dess. Jag har fått hoppa över styrketräning och simning... och det märks nu. Jag har inte gått upp i vikt, men det märks på den mentala biten.
Jag känner mig så fruktansvärt misslyckad och äcklig.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta och om hur jag känner mig.... men det är ingen idé. Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva här i bloggen om hur jag känner och tänker när det gäller min vikt och tankar/känslor kring det. Jag känner mig så ledsen, så hemsk..... så ful. Jag trodde aldrig att en sådan känsla kunde styra ens liv, men det kan det och jag känner hur denna känsla får allt mer fotfäste i mitt liv och jag är rädd att denna så småningom kommer till att ta över och begränsa mitt liv.
Herregud.....
Jag känner mig så maktlös just nu.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0