Är drömmen nära nu?

        Tid: 18:44:24 Datum: 2008-03-18
Jag och B har varit och tittat på ett hus idag och vi blev båda förtjusta i detta hus. Där är och göra i huset, men vi har redan det mesta klart i våra huvuden. :P Vi ska riva några väggar, lägga nytt golv, tapetsera o.s.v. Man ska egentligen inte sitta och göra sådana planer nu, för man blir bara så ledsen om det skulle visa sig att vi inte får huset. :( Men drömma får man väl ,eller?
Jag har alltid velat ha ett eget hus och nu är drömmen så nära att jag nästan kan ta på den. Jag hoppas med hela min kropp och själ att vi kan få huset, för jag vill verkligen vidare i livet nu och i förhållandet. Vi har som bekant varit tillsammans i över sju år, bott tillsammans i lite mer än två år och under hela tiden har vi bott i lägenhet, i en lägenhet jag inte trivts i från början. :(
Så ni kan ju tänka er hur jag känner nu när vi hittat ett hus som vi båda vill ha. :) Men.... först ska vi till banken och få vår dom därifrån innan det händer mycket mer. *suckar*

Tänk den som ändå vore miljonär....
KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Mountain

oj sju år är inte dåligt! hoppas att ni når drömmen nu:)

2008-03-18 @ 19:04:19
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: mamsen

drömma måste man. ni klarar det håller tummarna.

2008-03-18 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0