7 år och....

        Tid: 20:34:41 Datum: 2008-03-02
..... 3 år.

image60

Kanske en lite konstig rubrik på detta inlägget, men jag ska förklara.
Jag och B blev tillsammans den 16:e dec år 2000 vilket betyder att vi varit tillsammans i lite mer än sju år.
Tre år betyder att vi just idag varit förlovad i tre år. :) Vi förlovade hos den 2/3 - 05, hemma i sängen hos mig. (jag var sjuk)

Vi har inte firat denna dagen på något speciellt sätt, men det var tänkt att vi skulle gjort något men när jag vaknade imorse var jag förkyld och mitt humör sjönk till botten med en gång och jag har därmed inte haft lust till speciellt mycket idag. Får ta igen det en annan dag. :P

Nu är det bara ett frieri man väntar på.
hihihihih


image61
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0