1 dag, 12 tim & 28 min kvar

        Tid: 07:03:54 Datum: 2008-03-12
Ja, så lång tid är det kvar innan det är min födelsedag. :P
Fyller år den 13:e mars, på kvällen. Vilken tur att hela dagen räknas som ens födelsedag och inte bara den tiden då man är född. :)
Jag har sett många som är i min ålder att de börjar skriva om åldersnoja vid denna åldern (blir 24) och det tycker jag är löjligt. Åldersnoja? Om man har det nu i denna åldern, vad har man inte då näör man kommer upp i 35-40 och tänk dem som är ännu äldre som 90 eller något sådant. De om någon har väl rätt till lite åldersnoja, men att ha det i min ålder..... Ja..... Löjligt tycker jag, men det finns ju dem som har det och det får man ju ha. Ingen har rätt till och bestämma över någon annan.

Nej, nu börjar inlägget flyta iväg åt något helt annat än det jag skulle skriva om. :P Har för den delen inte tid och sitta här längre, för man har ju ett jobb och sköta också. :) Börjar om ca 10 min, så det är väl dags och bege sig hemifrån. :P

Ha en toppen dag! (trots det trista vädret)

P.S. Vet ni någon affär som har snygga, långärmade tröjor får ni gärna tipsa om dem för jag är verkligen i behov av sådana tröjor. D.S
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0