Vill inte

        Tid: 06:48:28 Datum: 2008-06-04
Go´morgon allihopa


Hur är det med alla er idag? Här kunde det ju ha varit bättre. Ovanpå illamående och problem med magen så har jag blivit förkyld. *suckar* Känner mig så tung och trött i huvudet, så allra helst hade jag gått och bäddat ner mig i sängen igen ett par tim. Men...... man får väl snällt klä på sig, gå ut med Fatika och sedan gå till jobb. Får försöka tänka positivt att snart är det semester och efter semestern börjar förändringarna på jobb så smått och när de är klara så är väl det mesta betydligt bättre.

Nej, nu måste jag klä på mig så jag hinner utan att behöva stressa idag.
Kram
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0