Veterinärbesök

        Tid: 07:40:07 Datum: 2008-06-24
Kl. 10 ska jag vara hos veterinär med Fatika.
Det är inget allvarligt (hoppas jag) utan det är bara något jag vill kolla upp.
Återkommer med hur det gick när vi kommer hem därifrån igen.

Idag mår jag också skit. Jag blir verkligen helt utslagen när jag är förkyld. :(
De flesta andra blir lite trötta och slöa, men jag känner mig nästan halvt döende. :-P
Men jag ska ta Fatika till veterinären, så får jag vila/sova efter det.

Vad ska ni göra idag?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: sanny

vilken sötnos, hoppas det inte är nå allvarligt

2008-06-24 @ 07:52:38
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0