Stort och rymligt nu

        Tid: 17:58:29 Datum: 2008-06-15
Igår flyttade jag in vår stora byrå ifrån hallen in i vårt datarum och hallen blev genast hur stor och rymlig som helst. Ialla fall känns det om man jämför med innan. :-P
Jag tycker om vår "nya" hall nu, för det känns inte så litet och trångt längre. Nu ska där bara upp en helfigursspegel och en tavla där vår lille spegel hänger... sedan är det nästan klart.

Vår hall som den är just nu....

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Anna

Eran hall ser ungefär ut som våran. En enda lång korridor. Så har vi också toan till vänster när man kommer in.



Ja, all design på min blogg har jag gjort själv om inget annat anges. Bilden är fotad av mig förra sommaren.



/Anna

2008-06-15 @ 18:09:17
URL: http://lilltrollet34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0