Sjuker?

        Tid: 07:01:54 Datum: 2008-06-18
Godmorgon

Sitter här när jag egentligen inte borde det, men jag har varken ork eller lust till att göra mig klar för jobb. Igår kom en av arbetskollegorna sjuka till jobb, förkylning och halsont, och i morse när jag vaknade så var hela halsen tjock och jag svettas som en gris. *suckar* Huvudet känns helt tungt och jag vill bara gå och lägga mig igen.
Jag kan meddela att detta inte alls känns kul och jag vill inte alls bli sjuk, för jag har roliga planer på fredag och dem vill jag inte missa. Jag tänker inte missa dem!!

Nej, nu får jag väl leta upp någonting att ha på mig och sedan bege mig till jobb. *suckar* Ska över på "gröningen" också med min älskade Fatika. :-)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din berner sennen är så fin! Den får en puss av mig och Yambo!

2008-06-18 @ 07:12:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0