Ny vecka

        Tid: 06:52:29 Datum: 2008-06-02
Go´morgon allesamman


Måndag idag vilket betyder att det är en ny vecka. Som tur är så är denna veckan bara en 4-dagars vecka då det är röd dag på fredag och man är ledig. Ska det vara riktigt så är detta bara en 3-dagars vecka för mig då jag ska vara hemma idag eftersom jag varit dålig i helgen. Tycker att det är bättre och vara hemma en dag extra och vara säker på att man mår bra igen än och gå till jobb och smitta ner allihopa och aldrig bli av med det. För det kan ju vara så och jobba på en förskola... saker och ting går bara runt eftersom varken barn eller personal stannar hemma tills de är riktigt friska.

Idag kommer dagen att bestå av väntan... ialla fall nu på morgonen / förmiddagen. Här ska komma några gubbar och kolla ventilationen mellan 8-12. Jaha.. underbart.... Tycker det är dumt när de inte kan sätta ut en mer exakt tid. Dessutom tar bara besiktningen ca 10 min. Men,men.... jag ska ändå vara hemma så det är väl egentligen inga problem, men det är så trist för man kan inte gå och lägga sig för man vill ju inte vakna av att de står och ringer på kl. :-P

Kanske ska försöka ta och sitta på altanen lite idag och få lite färg. Har ju gömt mig inomhus hela helgen. Har mestadels legat under täcket och frysit medan alla andra varit ute i det fina vädret och blivit bruna och fina. *suckar*  Så jag får väl försöka bättra på min icke existerande bränna idag. hahahah

Kram
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0