Ny arbetsvecka

        Tid: 07:10:35 Datum: 2008-06-09
Måndag igen och 5 nya arbetsdagar väntar på en. Tre veckor till ska jag jobba, sedan har jag sem. i två stackars veckor. Hade gärna haft fler... men då man bara jobbat sedan i slutet av feb. så har man ju inte så mycket man kan ta. :( Är jag kvar nästa sommar så ska jag lätt ha fyra veckor och då tror jag att jag ska lägga dem över sammanslagningen... för jag tycker att dte verkar vara jobbigt med den. Alla barn och all personal på en och samma avd. Hmm.... måste vara krånligt för föräldrar... Men,men..... Turen är ju att sammanslagningen är på vår avd. så man känner ju till rutiner och liknande. :-P

Vädret är inte lika fint idag som de andra dagarna, men det kan vara skönt med lite avkoppling ifrån den annars så väldigt sköna solen. Fatika måste verkligen tycka att det är skönt när det inte är så varmt som det varit de andra dagarna. Precis som många andra bloggare skriver, så är lägenheten varm som en bastu och det är varmare inne än ute. Tänk då en stor hund med en stor, tjock, svart päls. *suckar* Jag lider med henne.

Nej, nu ska jag in i duschen och sedan ut med Fatika och sedan jobba mellan 08.30-17.00.
Vi hörs ikväll.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0