Nu är hon hemma

        Tid: 20:06:00 Datum: 2008-06-26
Nu är Fatika äntligen hemma och hon mår förhållandevis bra med tanke på vad hon gått igenom idag.
Hon är fortfarande en aningen groggi efter narkosen, men det räknar jag med att hon är någon dag. Hon har en kanyl kvar i en frambenet ifall hon skulle bli dålig, för då kan de bara sätta in dropp med en gång i den kanylen. Ska väl ta bort den imorgoneftermiddag/kväll om jag tycker att hon mår bra då. Fick även med en spruta hem med smärtlindrande ifall hon skulle få riktigt ont... men det verkar inte om om hon behöver den just nu. Hon har ett blått bandage runt magen för och hålla fast plåstret hon har på sidan och sedan har hon ett sår på magen också.
Som ni märker är där en hel del på henne så ni kan kanske förstå hur stolt jag är över henne. Hon är helt underbar som gått igenom detta och klarat det.. än så länge. De två första dygnen är ju kritiska... så där är ju imorgon också kvar som kan vara sådär speciellt kritiskt.

Jag älskar verkligen min Fatika, hon är mitt allt och jag behöver verkligen henne så jag är överlycklig över att ha henne kvar!!!
KATEGORI » Till minne av Fatika | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0