Nästan 24 tim

        Tid: 06:38:26 Datum: 2008-06-12
Såg nu när jag loggade in att det är 23 tim och 34 min sedan jag skrev mitt förra inlägg, vilket betyder att jag är dålig på att uppdatera. När jag kommer hem ifrån jobb är jag så trött så man skulle kunna tro att jag tagit något eller fått en klubba i huvudet. Det har varit en kämpig vecka på jobb och där är fortfarande två dagar kvar (idag och imorgon) och tyvärr jobbar jag sent bägge dagarna. :-(
Jag vet inte riktigt vad det är (eller jo.. det vet jag) ... men det har inte varit lika kul och gå till jobb denna veckan.... Kanske för att där är en del konflikter som man måste ta dagligen och det tar så på en och på ens energi. Man vet liksom redan innan man börjat jobba att där kommer till att vara en hel del konflikter. *suckar*

Idag ska jag mest bara försöka flyta med och inte göra speciellt mycket.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0