Lauren Conrad fiende med ännu en?

        Tid: 18:39:04 Datum: 2008-06-12

Igår inne på Posh24 kunde man läsa om Lauren Conrad och Audrina Patridge. De två ska tydligen ha hamnat i ett gräl hemma på bakgården då Audrina hade en fotosession när Lauren kom hem och blev helt vansinnig. Lauren ska tydligen redan ha lovat exklusiva bilder på deras lilla trädgård till en annan tidning. Det påstås att Lauren ska ha skreket och bråkat med Audrina mitt under dennes plåtning. Till Audrinas försvar så betalar hon faktiskt lika mycket i hyra som de två andra och då får hon inte ens bo i huset, utan är förvisad till gästhuset..ensam. Dessutom ska Audrina ha pratat och fått godkänt av Laurens presstalesmann som tydligen i sin tur hade glömt berätta detta faktum för Lauren som då ska ha blivit "galen".

Frågan är nu hur denna situation påverkar deras redan ansträngda vänskap? Ska Lauren skaffa sig ännu en "dödsfiende" som tidigare varit en bästa vän? Hon är ju fiende med Heidi Montag och har varit det ett tag nu och de två var best friends tidigare. Ska samma sak hända mellan Lauren och Audrina nu? Vems sida ska man ta där? Jag tycker om bägge två.... så det blir svårt och välja. :-P

KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Här kommer en lite sen kommentar :)

Men om dom skulle bli ovänner har jag ingen aning om vem jag skulle hejja på.. eftersom jag gillar båda lika mycke :D Men när Lauren och Heidi blev osams va de ingen snacka om saken, jag har aldrig direkt tyckt om Heidi.. så klart jag va på Laurens sida ;)

2008-07-17 @ 00:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0