Lastbilskörkort

        Tid: 10:08:03 Datum: 2008-06-08
Hur får man sin sambo att ta lastbilskörkort? :-P
Jag har länge varit på honom om att han ska ta ett sådant kort och sedan börja köra lastbil. Man behöver inte vara hemifrån i flera veckor eller ens dagar i sträck, så varför inte bli lastbilschaufför?
Man tjänar ju gott om pengar och det är ju aldrig fel. :-P

Nej, jag får väl lägga på charmen och övertalningsförmågan på riktigt... så kanske jag åtminstone får honom till at börja fundera på det.
Hade jag varit bättre på att backa (med personbil) så hade jag gett mig på lastbil, men jag är verkligen värdelös på att backa med en vanlig personbil, så hur skulle jag då klara av en stor lastbil.
hahahahahaha
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: vafan :/ ååh.. jag blir så frustrerad. varför kan de inte bara funka?!

2008-06-08 @ 12:14:51
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Vad ska du göra idag i värmen?

Kram Pernilla

2008-06-08 @ 12:48:47
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0