Kväll och sola

        Tid: 18:54:34 Datum: 2008-06-09
Måndagkväll..... Vi har ätit, plockat undan och nu ligger vi i sofforna och tittar på tv. Jag funderar dock på att byta om och tillbringa lite tid ute på altanen för och lyckas få lite färg till. Jag ligger ju i hårdträning nu för och lyckas få färg denna sommaren istället för att vara vit som en krita.. eller som om man har sprungit bakom en mjölkbil hela sommaren. :-P
Varför ska man inte använda sin altan?? Jag är inte direkt förtjust i det då altanen ligger utmed den stora vägen (och bästa) som går genom Kågeröd.
Solen tar kanske inte speciellt mycket heller.... men.... alltid något... Istället för och sitta inne och gömma sig. Nej... nu ska jag leta fram en filt och sedan byta om och sedan tillbringa 20-30 min på altanen. :-P

Puss

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0