Ingen inspiration

        Tid: 21:07:47 Datum: 2008-06-24
Jag märker att det blir färre och färre inlägg ifrån mig i bloggen just nu.... men jag har ingen inspiartion till att skriva och jag vet inte vad jag ska skriva om.
Just nu tänker jag bara på min hund och på hennes operation på torsdag. Jag mår illa varje gång jag tänker på det och är så rädd för att det ska vara mer än vad veterinären sade / trodde. Men jag är också mästare på att förstora allting och har väl alltid varit. Men jag är så rädd när det kommer till Fatika... jag vill verkligen inte förlora henne. *snyft*
Alla säger att det kommer till att gå bra och att hon kommer till att bli frisk igen och jag vill så gärna tro på det.... men ändå har man den där gnagande känslan inom sig som alltid ska överdriva allting. *suckar*

Fatika är verkligen mitt allt!!




Hur skulle hon inte kunna vara det?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0