Ingen bra fantasi

        Tid: 18:12:03 Datum: 2008-06-10
Något utav det svåraste med att skriva blogg är att komma på rubriker tycker jag. Jag har så väldigt dålig fantasi när det kommer till rubriker... Har ni något knep för hur man kommer på bra rubriker som är intressanta och tilltalande?

Tisdag idag och jag hade öppningen i morse, vilket betyder att jag började kl. 06.00 och skulle egentligen sluta 14.00 men det blev en timmes övertid så jag slutade 15.00 istället. Jag har idag jobbat nio timmar i sträck, utan rast, så jag är väldigt trött just nu. Har precis ätit lite middag, så jag väntar på att den sjunka undan så jag kan byta om och bege mig ut och springa en liten runda. Jag är väl galen som gör det...... men... jag har ett mål inför hösten och det vill jag väldigt gärna uppnå.

*gäsp*
Jag är så trött. Skulle gärna vilja gå och lägga mig ett tag, men jag ska försöka vara uppe så kanske jag kan komma i säng i tid ikväll istället. Det har blivit en ful ovana att komma i säng sent, så man är jätte trött på jobb och orkar inte riktigt med när barnen skriker och bråkar hela tiden. Man skulle kunna tro att det är sommarkänslor till max i barnen... för det är full rulle hela tiden. Jag önskar dock att det kanske var mer positivt än negativt.... och det är det kanske också, det är kanske bara jag som är trött. Men det är ju inte sem. förrän om ca 2,5 vecka till.
*suckar*
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0