Herregud

        Tid: 07:56:13 Datum: 2008-06-16
Redan inne på mitt 3:e inlägg denna måndagmorgon.
Jag måste ha slagit huvudet inatt när jag sov eller något.
Har varit i duschen, ätit frukost och nu ska jag snart gå ut en runda med Fatika.
Ska sedan cykla till jobb då jag börjar 08.30 idag. *suckar* 
Men jag är jätte glad över och kunna få cykla igen, nu när jag äntligen fått tillbaka min kära cykel.
Nu vill jag aldrig mer låna ut den, för nu behöver jag den själv.

Ska ringa Vårdcentralen också om ca 7 min...
Och så ska jag ringa ett annat samtal också.
Nu j*vlar ska här tas tag i saker.
 :-P

Nej, nu får jag gå ut med Fatika om jag ska hinna utan och behöva stressa som en dåre.

Ha en bra dag!!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0