Hemma igen

        Tid: 12:24:54 Datum: 2008-06-21
Igår körde vi till mina föräldrar vid 10.30 och sedan var vi där hela dagen tills det var dags och köra hem till S & P.
Kvällen hos dem blev väldigt lyckad och jag tycker att det var väldigt trevligt. De fick mig till att fastna för Nintendo Wii då jag testade det för första gången igår. Jag fastnade med en gång och vi ska införskaffa oss ett sådant. :)
Någon som vill köpa vårt Gamecube? ;-)

Idag ska vi bara slöa... har inte ork till mycket även om jag är väldigt rastlös.
*suckar*

Vad ska ni göra idag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du ha en ny bloggdesign? :)

Allt som krävs är en kommentar.

2008-06-21 @ 12:30:18
URL: http://vinnennybloggdesign.blogg.se/
Postat av: patricia

Nintendo Wii är super skoj :) jag visade patrik det här uppe och sen några dagar senare hade han köpt det :P det är riktigt skoj och ta fram när man är några stycken :) kram

2008-06-21 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0